SICA
СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА ХИЙЛГЭСНЭЭР ГАРАХ ҮР ДҮН БА ХӨГЖЛИЙН ШАТ

Сэтгэл ханамж нь маркетингд маш өргөн хэрэглэгддэг үг хэллэг бөгөөд компани болоод түүний санал болгож буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээ нь хэрэглэгчийн хүлээлтэд хэрхэн нийцэж байна вэ гэдгийг тодорхойлдог өргөн ойлголт юм. Сэтгэл ханамж нь тодорхой хэмжүүрийн дагуу тооцогддог ба бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ хөгжүүлэх шат дамжлагыг нарийн тодорхойлж өгдгөөрөө давуу талтай.

Та хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийлгэснээр дараах үр дүнг болон төлөвлөгөөг боловсруулан гаргах боломжтой. Үүнд:

1. Давуу болон сул талаа мэдэх

Сэтгэл ханамжийн судалгаанаас гарах эхний үр дүн бол танай байгууллага бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг тодорхойлох үзүүлэлт бүрээс хэрэглэгчийн мэдэрч буй сэтгэл ханамжийн түвшнийг үнэлэн гаргадаг. Эндээс хэрэглэгчид танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний юунд нь сэтгэл ханамжтай байгаа болон сэтгэл ханамжгүй байгааг тодорхой болгож өгөх юм.

2. Ач холбогдол ба бодит байдлын зөрүү

Байгууллагын хувьд хамгийн гол анхаарах зүйл бол санал болгож буй үзүүлэлт тус бүрийн сэтгэл ханамжийг хэрэглэгчийн өгч буй ач холбогдлоос ямагт илүү байлгах асуудал юм. Эндээс таны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хэрэглэгчийн хүлээлтэд хэрхэн нийцэх болон хүрч ажиллаж чадахгүй байгааг тодорхойлох болно.

3. Сэтгэл ханамжийг удирдагч хүчин зүйл ба үнэнч хэрэглээний суурь үзүүлэлт

Нийт гарч буй сэтгэл ханамж болоод ач холбогдлын үзүүлэлтээс тус бүрийн дунджийг даван гарч буй хэсэг бол хэрэглэгчдийн үйлчлүүлж буй гол шалтгаан ба бусдаас ялгарах гол давуу тал юм.

4. Гаргаж буй үргүй зардлыг тодруулах ба урьдчилан сэргийлэх

Дээрх үр дүн тус бүрээс байгууллагын түвшинд гаргасан зардал үр дүнтэй байсан эсэхийг үнэлэх боломжтой. Тухайлбал, танай байгууллага тодорхой нэг үзүүлэлтэд ач холбогдол өгөн, их хэмжээний хөрөнгө оруулалт хийсэн байж болно. Гэтэл тухайн үзүүлэлт нь бүтээгдэхүүний онцлогоос хамааран хэрэглэгчдийн хувьд тийм ч ач холбогдолтой үзүүлэлт биш бөгөөд шийдвэр гаргалтад нөлөөгүй байж болох юм.

5. Хөгжлийн төлөвлөгөө ба маркетингийн бодлого

  • Өнөөгийн нөхцөл байдал: Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг удирдаж буй хүчин зүйлийг хэрхэн хадгалж үлдэх болон бусдаас ялгарах давуу тал болгон ашиглахад анхаарах.
  • Богино хугацааны төлөвлөлт: Хэрэглэгч нарын хувьд маш чухал боловч сэтгэл ханамжтай байлгаж чадахгүй байгаа үзүүлэлт тус бүрийг хэрхэн сайжруулах талаар төлөвлөх.
  • Дунд хугацааны төлөвлөлт: Хэрэглэгч нарын хувьд ач холбогдол бага боловч сэтгэл ханамжийг бий болгож байгаа үзүүлэлт бүрээ хэрхэн ач холбогдолтой болгох ба хэрэглэгчээ сургах тал дээр анхаарч ажиллах.
  • Урт хугацааны төлөвлөлт: Төгсгөлд нь ач холбогдол, сэтгэл ханамжийн түвшинд хамгийн бага байгаа үзүүлэлтээ сайжруулахад анхаарна. Эцсийн дүнд аливаа байгууллагын хувьд хүргэж буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээний санал болгох үзүүлэлт тус бүрээ дээд хэмжээнд нь байлгах, хэрэглэгч нараа сэтгэл ханамжтай байлгах билээ.

6. Үр дүн : Үнэнч хэрэглэгчийг бий болгох

Байгууллагын орлогын 80 хувийг нийт хэрэглэгчийн 20 хувь буюу үнэнч хэрэглэгч нар бий болгодог. Энэхүү 20 хувийг барьж үлдэх болон өсөн нэмэгдүүлэх гол арга нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний өгч буй сэтгэл ханамжийн түвшнийг хэрэглэгчийн өгч буй ач холбогдлын түвшнээс ямагт дээгүүр байлгах юм.

7. Үр дүн : Шинэ хэрэглэгчийг татах

Маркетингийн хүрээнд ам дамжсан маркетингийн арга нь чухал нөлөө үзүүлдэг. Энд танай байгууллагын бий болгож буй үнэнч 20 хувийн хэрэглэгч нар үлдсэн 80 хувийн шинэ хэрэглэгч нарыг нэмэгдүүлэхэд чухал нөлөө үзүүлнэ. Хэрэглэгч нар ач холбогдлыг давсан, байнга хэрэглэдэг, хүлээлтээс дээгүүр байж чаддаг бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг бусдад муугаар ярина гэж үү?

Таны сэтгэгдэл
0
0
0
0
0
0
Зөв
Зөв
Тэнэглэл
Тэнэглэл
Харамсалтай
Харамсалтай
Савж уналаа
Савж уналаа
Буруу
Буруу
Гайхмаар
Гайхмаар
Сэтгэгдэл (0)
ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Мэдээлэл