SICA
“Дархан-Ус суваг” ХК-ийн хэрэглэгчийн үнэлгээ

ХАМРАХ ХҮРЭЭ: Дархан-Уул аймаг

МЭДЭЭЛЭЛ ЦУГЛУУЛСАН АРГА: Түүвэр судалгаа, чанарын судалгаа

ТҮҮВРИЙН ХЭМЖЭЭ: n= 555

ХУГАЦАА: 2022.04.12 – 2022.05.20

ЗОРИЛГО: “Дархан–Ус суваг” ХК-ийн үйлчилгээний чанар, хүртээмжийн талаар иргэдийн санаа бодлыг тандан судлах, хөндлөнгийн үнэлгээ өгөх, цаашид үйл ажиллагааг сайжруулах санал, зөвлөмж боловсруулах зорилготой.

ОНЦЛОХ ҮР ДҮН: Үйлчилгээний чанар, хүртээмж, орчин, мэдээлэл түгээлт, ил тод байдал, удирдлага зохион байгуулалт болон үйлчилгээ үзүүлж буй ажилтнуудтай холбоотой нийт 7 үндсэн үзүүлэлтийн 33 дэд үзүүлэлтээр сэтгэл ханамжийг нарийвчлан тооцсон. GAP болон сэтгэл ханамжийг удирдагч хүчин зүйлсийн шинжилгээг хийж, судалгааны үр дүнд үндэслэн санал, зөвлөмжийг боловсруулсан.

Таны сэтгэгдэл
0
0
0
0
0
0
Зөв
Зөв
Тэнэглэл
Тэнэглэл
Харамсалтай
Харамсалтай
Савж уналаа
Савж уналаа
Буруу
Буруу
Гайхмаар
Гайхмаар
Сэтгэгдэл (0)
ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Мэдээлэл