ХАМРАХ ХҮРЭЭ: Дархан-Уул аймаг
МЭДЭЭЛЭЛ ЦУГЛУУЛСАН АРГА: Түүвэр судалгаа, чанарын судалгаа
ТҮҮВРИЙН ХЭМЖЭЭ: n= 555
ХУГАЦАА: 2022.04.12 – 2022.05.20
ЗОРИЛГО: “Дархан–Ус суваг” ХК-ийн үйлчилгээний чанар, хүртээмжийн талаар иргэдийн санаа бодлыг тандан судлах, хөндлөнгийн үнэлгээ өгөх, цаашид үйл ажиллагааг сайжруулах санал, зөвлөмж боловсруулах зорилготой.
ОНЦЛОХ ҮР ДҮН: Үйлчилгээний чанар, хүртээмж, орчин, мэдээлэл түгээлт, ил тод байдал, удирдлага зохион байгуулалт болон үйлчилгээ үзүүлж буй ажилтнуудтай холбоотой нийт 7 үндсэн үзүүлэлтийн 33 дэд үзүүлэлтээр сэтгэл ханамжийг нарийвчлан тооцсон. GAP болон сэтгэл ханамжийг удирдагч хүчин зүйлсийн шинжилгээг хийж, судалгааны үр дүнд үндэслэн санал, зөвлөмжийг боловсруулсан.